درباره کلینیک زخم پاشنه - بهترین کلینیک درمان زخم

کلینیک زخم پاشنه  با پشتوانه‌ای قوی از تجربه و تخصص همکاران و اساتید دانشگاهی در خدمت شما هموطنان عزیز می‌باشد. درمان زخم دیابت، درمان زخم بستر، درمان زخم عفونی، درمان زخم عروقی، وکیوم تراپی بخشی از خدمات کادر تخصصی این کلینیک است.

برترین خدمات را با کلینیک زخم پاشنه تجربه کنید

درباره کلینیک زخم پاشنه

مرکز درمان زخم پاشنه با مجموعه‌ای از خدمات گسترده اعم از درمان زخم بستر، درمان زخم دیابتی، درمان زخم عروقی، درمان زخم عفونی، درمان زخم های سرطانی و درمان زخم های ناشی از سوختگی درجه 1، 2 و 3 در خدمت شما عزیزان است. این مجموعه برای درمان زخم از روش‌هایی مانند وکیوم تراپی، لارو درمانی، لیزر کم توان و پیوند پوست استفاده مینماید.

درمان را باور کنیم تیم درمانی کلینیک پاشنه با مجهزترین تجهیزات و مجربتربن پزشکان همراه شما می‌باشد. در این مرکز سعی کردیم در کمترین زمان همراه بیمار تا بهبودی کامل باشیم .کنار تیم درمانی ما با  آرامش سلامتی خود را به دست آوردید.

در این مرکز علاوه بر درمان جسمی با کمک روانشناسان مجرب  روان درمانی و تراپی بیماران عزیز برای مقابله با دیابت و مشکلات ناشی از دیابت  که موجب آسیب های روحی برای بیمار و خانواده می‌شود در کنار شما خواهند بود. 

کادر درمانی پاشنه تمام تلاش خود را  انجام می‌دهد تا بیمار در محیط آرام به دور از استرس سیر درمان را کامل کند.

پزشکان ما

پانزده سال سابقه درخشان در زمینه درمان انواع زخم همه روزه از ساعت ۸صبح تا ۱۷عصر با مدیریت: مریم فهیمی

ارتباط با ما

آدرس: میدان هروی خ وفامنش خیابان آزادی جنب کافه باتو , درمانگاه تخصصی هروی طبقه دوم واحد۴

تمام هدف تیم پزشکی‌ کلینیک پاشنه بهبودی شماست، برای بهبودی شما از تمامی‌ امکانات و تخصصمان استفاده خواهیم کرد. مشاوره تلفنی کاملا رایگان است، منتظر تماس شما هستیم.

این شعار ماست: درمان را باور کنیم | بهترین کلینیک زخم