مراقبت از زخم سوختگی کودکان در کلینیک زخم در تهران

چه کاری باید انجام دهید اگر کودک سوزش داشته باشد؟

 

 

 

سوختگی در کودکان یک مشکل جدی است که باید بلافاصله با درمان متخصص برای اطمینان از درمان مناسب و اجتناب از عواقب حل شود. در صورتی که یک کودک دچار سوختگی شود، والدین، مراقبت کنندگان و متخصصان پزشکی باید بدانند چه باید بکنند. هدف از این مقاله ارائه مشاوره کامل در مورد چگونگی درمان زخم های سوختگی در کودکان است، با تمرکز بر ارزش مراقبت های تخصصی که کلینیک های زخم، به ویژه در تهران، ارائه می دهند.

 

انواع زخم های سوختگی

 

 

سوختگی در درجه اول

 

سوختن درجه اول اغلب باعث سرماخوردگی و درد می شود و تنها سوختگی ادرار را، خارج ترین لایه پوست را آسیب می بخشد. مگر اینکه آنها بخش قابل توجهی از بدن را پوشش دهند، این معمولاً  زخم سوختگی در خانه مراقبت و درمان می شوند.

 

سوختگی در درجه دوم

 

هر دو تصویر  زیر از سوختگی درجه دوم تحت تأثیر قرار می گیرد. این سوختگی ها منجر به درد و رنج، سوزش  می شوند. مدیریت موثر این سوختگی ها اغلب نیاز به مداخله پزشکی دارد.

 

سوختن در درجه سوم

 

درجه سوم، با سوختن پوست به کل ضخامت آن، با آسیب دادن به بافت های زیرزمینی. پوست این سوزش ها معمولا سفید یا سوزانده می شود و باید بلافاصله در یک مرکز تخصصی درمان شود.

 

مرحله 1 از اقدامات فوری برای سوختگی پوست

 

 

برای جلوگیری از آسیب بیشتر، کودک را به زودی از منبع سوختگی دور کنید. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که مکان امن است.

 

مرحله 2: تب را از بین ببرید

 

آب سرد (نه گرم) را بر روی سوزش حداقل ده تا بیست دقیقه بریزید. این باعث کاهش ناراحتی و درد می شود.

 

مرحله 3: محافظت از سوختگی

 

سوختگی را با یک پوسته خالص، بدون پوشیدن پوسته و یا تمیز پوسته پوشش دهید. از استفاده از یخ اجتناب کنید، زیرا می تواند باعث آسیب بیشتری به بافت شود.

 

مرحله چهارم: به پزشک مراجعه کنید

 

برای سوختن شدید، به خصوص سوختگی درجه دوم و سوم، بلافاصله به کمک پزشک مراجعه کنید. به یک کلینیک زخم مانند کلینک زخم تهران مراجعه کنید که در درمان زخم در کودکان تخصص دارد. مراقبت های تخصصی در کلینیک زخم

 

چرا یک کلینیک زخم را انتخاب کنید؟

 

 

کلینیک های زخم برای انواع مختلف زخم ها، از جمله سوختگی ها، مراقبت های تخصصی را ارائه می دهند. آنها گزینه های پیشرفته درمان را ارائه می دهند که نتایج بهبود بهتر را تضمین می کنند و خطر عوارض را کاهش می دهند.

 

خدمات ارائه شده در کلینیک زخم تهران

 

در کلینیک زخم تهران، واقع در میدان هروی خ وفامنش خیابان آزادی  درمانگاه تخصصی هروی طبقه دوم واحد۴، ما مراقبت کامل از زخم های سوختگی در کودکان را ارائه می دهیم.

خدمات ما شامل: ارزیابی و درمان زخم های سوزانده: کارشناسان ما شدت سوختگی را ارزیابی می کنند و برنامه های درمان مناسب را ارائه می دهند.

کنترل عفونت: ما مراقبت های پیشرفته برای زخم های آلوده را ارائه می دهیم، اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی تمیز و درمان می شوند تا عوارض بیشتری را جلوگیری کنند.

مدیریت درد: استراتژی های مدیریت درد موثر برای اطمینان از آرامش کودک در طول فرایند بهبود استفاده می شود.

بازسازی و مدیریت زخم: خدمات بازسازی پس از سوختگی به بازگرداندن عملکرد و ظاهری کمک می کند و ایجاد زخم را به حداقل می رساند.

 

خدمات اضافی: درمان عفونت و عفونت های زخم فشاری

کلینیک ما در درمان زخم فشاری (به طور کلی به عنوان زخم های تخت شناخته می شود) و زخمهای ویروسی علاوه بر مراقبت از سوختگی تخصص دارد. ما تضمین می کنیم که هر جنبه ای از مراقبت از زخم با رویکرد کامل ما درمان می شود.

چرا جغرافیای مهم است

انتخاب یک کلینیک زخم در نزدیکی محل اقامت فرد تضمین می کند مراقبت سریع برای کودکان بدون اضافه کردن به سختی زمان سفر طولانی. موقعیت مناسب کلینیک ما در میدان هروی  باعث می شود که به راحتی برای ساکنان تهران دسترسی داشته باشد.

H2 – چگونه به کلینیک زخم در تهران برسیم

تهران، ایران  میدان هروی خ وفامنش خیابان آزادی  درمانگاه تخصصی هروی طبقه دوم واحد۴ آدرس مناسب برای کلینیک ما است.
ما موقعیت مناسب و قابل دسترسی با اتومبیل و حمل و نقل عمومی.

در خلاصه

درمان زخم های سوختگی در کودکان به درستی ضروری است تا بهبود سریع و اجتناب از مشکلات را ترویج دهد. بهترین نتایج از انجام اقدامات فوری در خانه و سپس دریافت مراقبت متخصص در یک کلینیک زخم می آید. کلینیک زخم تهران به شهروندان تهران درمان دانشمند برای زخم های ویروسی، زخم فشار و زخم سوختگی را فراهم می کند و مراقبت و کمک کامل را در طول فرایند درمان تضمین می کند.

 

اقدامات پیشگیری از سوختگی در کودکان توصیه های  Home Safety

 

معمولا بهتر است برای جلوگیری از سوختگی در نوجوانان از درمان آنها بهتر باشد. قرار دادن مراقبت های امنیتی در خانه می تواند به کاهش احتمال سوختگی کمک کند.

 

امنیت در حمام

کنترل دمای آب: قبل از قرار دادن کودک در حمام، مطمئن شوید که آب در دمای مناسب است. حرارت را در گرمای آب خود را به کمتر از 120 ° F (49 ° C) کاهش دهید.

نگرانی های امنیتی مربوط به تجهیزات الکتریکی

پوشیدن خروجی برای برق: برای جلوگیری از این که بچه ها چیزی را در اتومبیل های برق پوشند، اتوماتیک ها را پوشش دهید.
از خطوط برق دور نگه دارید: اطمینان حاصل کنید که تمام خطوط برقی به طور ایمن و از دسترس کودکان خارج شده اند.

 

آموزش جوانان

آموزش کودکان در مورد خطرات مربوط به آتش سوزی و چیزهای گرم ضروری است. تصادفات را می توان با آموزش درس های اساسی در مورد چه چیزی باید اجتناب شود و چرا جلوگیری کرد.

تمرینات برای امنیت آتش سوزی

برای اطمینان از اینکه کودکان می دانند که در صورت آتش سوزی چه کارهایی باید انجام دهند، تمرینات ایمنی آتش را به طور منظم در خانه انجام دهید. در صورتی که لباس آنها آتش می گیرد، به آنها یاد بدهید که متوقف شوند، فرار کنند و چرخش کنند.

گزینه های درمان پیشرفته در کلینیک زخم تهران

 

درمان با از اکسیژن یا گاز ازون
در کلینیک ما، ما درمان اکسیژن hyperbaric، یک درمان پیچیده را ارائه می دهیم. این شامل تنفس اکسیژن خالص در یک اتاق فشار است، که به زخم کمک می کند که بیش از حد اکسيژن دریافت می کند و سریع تر شفا می کند.

 

درمان زخم با استفاده از فشار منفی یا  دستگاه وکیوم تراپی

در درمان زخم فشار منفی، به طور معمول به عنوان بسته ی کمک شده از سوخت شناخته می شود، استفاده می شود. بهبود بهتر توسط توانایی این درمان برای حذف چربی ها و بیماری ها از سایت تشویق می شود.

 

گرافینگ پوست

در موارد سنگین سوختگی، ممکن است نیاز به استخراج پوست باشد. این عمل جراحی شامل انتقال پوست سالم از بخش دیگری از بدن به محل سوختگی است. کلینیک ما متخصصان جراحان با تجربه در انجام انتقال های پوست دارد.

 

داستان های موفقیت و رضایت بیماران

 

داستان های موفقیت بیماران ما به اثبات موثر بودن درمان های ما و توجه مهربانه ای که توسط کارکنان ما ارائه شده است، اشاره می کنند.

سارا دختر من به کلینیک زخم تهران فرستاده شد پس از سوختگی جدی در دستش. او مراقبت و توجه فوق العاده ای دریافت کرد. بهبود او به شدت با درمان های پیشرفته به سرعت افزایش یافت و پزشکان و کارکنان کمک های فوق العاده ای را ارائه دادند. از تمام کارکنان کلینیک تشکر می کنیم.»

 داستان بیماران: تجربه علی 

علی به دلیل سوختگی درجه دوم نیاز به مراقبت تخصصی داشت. نتایج بازدید ما از کلینیک زخم در تهران بیش از انتظارات ما بود. او سریع تر از آنچه ما انتظار داشتیم به دلیل استراتژی درمان فردی و اقدامات کنترل عفونت بهبود یافت. نگاهی برای گروه سخت کار! »

 

با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید اگر کودک شما دچار سوختگی یا هر گونه زخم دیگری شده است. بزرگترین مراقبت این است که تیم حرفه ای ما برای ارائه چیست.

 

تلفن: 09123076419